A CFM hajtóműveiből is kér a Lufthansa

A CFM International LEAP-1A hajtóművét választotta leendő Airbus A320neo flottájának egy részéhez a Lufthansa Group. A német légitársaság nem kevesebb, mint negyven darab új generációs A320-ast rendelt magának a tavalyi évben, ezekhez választott most hajtóművet.

A CFM hajtóműveiből is kér a Lufthansa

A CFM International csendes és üzemanyag takarékos LEAP-1A sugárhajtóművét választotta ahhoz a 40 darab Airbus A320neo típuscsaládból származó gépéhez a Lufthansa Group, amelyre a 2013-as év folyamán formált megrendelést az európai repülőgépgyár felé. A szerződés megkötésekor a légitársaság nyitva hagyta a hajtómű választást, ezért született most a döntés. 

A német légitársaság-csoport számára az üzemanyag takarékosság mellett legalább annyira fontos tényező volt a választásban a zajkibocsátás mértéke is. A CFM International új fejlesztésű LEAP-1A erőforrása viszont ezen a téren is kiemelkedő. Az A320-as gépcsaládhoz jelenleg elérhető CFM56-B-hez képest ugyanis a fel-, és leszállásokkor a LEAP-1A csak fele akkora zajt csap, és a Lufthansa számára ez hangsúlyos a repülőterek környezetében élők érdekeit is szem előtt tartva. 

Ugyanakkor a kerozin fogyasztás sem utolsó, ezen a téren a LEAP-1A 15%-kal ver rá a jelenlegi, az A320-asokhoz választható CFM hajtóművekre, amely így a környezet védelmében is szép eredményeket tud felmutatni, 15%-os szén-dioxid és 22%-os nitrogén-oxid kibocsátási redukció a LEAP-1A érdeme. 

Pratt&Whitney-s A320neo is lesz a Lufthansa-flottában

A Lufthansa hatalmas A320neo flotta felállítására készül. Az új keskenytörzsű Airbusaik nemcsak a meglévők cseréjét, a géppark frissítését és részben bővítését, hanem a kiöregedett Boeing 737-es Classicok váltását is szolgálják, aminek érdekében a társaság az elmúlt években összesen 100 darab A320neo típust rendelt magának. Először 2011-ben formált igényt ilyen gépekre, majd tavaly jött egy újabb kontraktus az Airbus-szal. Az egységes üzemeltetési modellnek némileg ellentmond, hogy a németek az első körben megrendelt A320neok-hoz, az ehhez a gépcsaládhoz igénybe vehető másik hajtómű-opciót, a Pratt&Whitney PW1100G típusát választották, amely ugyan hasonlóan jól teljesít a fogyasztás és zajkibocsátás teljesítménybeli mércéiben, de vitathatatlanul egy másik gyártmány. 

A most bejelentett CFM LEAP-1A hajtómű vásárlás több, mint 1 milliárd eurós kiadással terheli a Lufthansa Group kasszáját. Ennek a 40 gépnek a szállításai a légitársaság tájékoztatása szerint 2021-től veszik kezdetüket. 

A legelső A320neo-k, 30 gép azonban Pratt&Whitney PW1100G hajtóművel lesz szerelve, azok szállításai már 2015-ben indulnak. Az a 30 gép viszont, amelyekhez szintén most, áprilisban választott PW hajtóműveket a társaság 2019-2021 között kerülnek leszállításra. A flotta A320neo és hosszabb törzsű A321neo-kat egyaránt számlálni fog.

A hír forrása: Airportal

Elérhetőségek

Kültéri parkoló 

Kültéri fedett parkolás

Beltéri, zárt teremgarázs

Szolgáltatásaink

Autómosás, takarítás

 

1./ Személyautó, SUV, Kisbusz

Autóját az időjárás függvényében takarítjuk, visszaérkezése előtti nap vagy aznap. Lehetőség szerint a takarítás után garázsba állítjuk.

 

2./ Prémium autótakarítás

A következőket tartalmazza a mosás és takarításon kívül:

- Autó Klímarendszerének, szellőzőinek és teljes utasterének  a szagsemlegesítése,  fertőtlenítése ózongenerátorral.

 

Próbáljon ki minket, és nem akar majd máshol parkolni!

Nálunk nincs reptéri behajtási költség!

Mozgássérült parkolóval is rendelkezünk

Bőrönd súlyának ellenőrzése

Kulturált családias környezet, tiszta mosdók

Óriás parkoló terület(kültér, beltér)

A legjobb árakat kínáljuk!

Megérkezéskor a reptéri transzfer azonnal indul. Több transzfer autóval dolgozunk.

Utasainkat közvetlenül az indulási szintre visszük.

Bankkártyás fizetési lehetőség

Bankkártyás fizetési lehetőség