Az európai repterek élmezőnyében a Budapest Airport

A Budapest Airport minden idők legjobb színvonalát érte el az utaskiszolgálás minősége terén a negyedéves ASQ (Airport Service Quality – repülőtéri szolgáltatás-minőségi felmérés) eredményei alapján. A közelmúltban 2013 legjobb kelet-európai repülőterének járó Skytrax díj győztese az utasok visszajelzései alapján összeállított szolgáltatási szint felmérés minden egyes területén javítani tudott korábbi eredményein. A Budapest Airport közleménye.

Az európai repterek élmezőnyében a Budapest Airport

A Budapest Airportnak és munkavállalóinak 2014 első negyedévében sikerült a repülőtéri szolgáltatások színvonalát magasan az európai átlag fölé emelniük. A Liszt Ferenc Repülőtér 4,04 pontos összesített eredményt ért el az ACI (Airports Council International - Repülőterek Nemzetközi Tanácsa) által szponzorált ASQ utas-elégedettségi felmérésen, miközben az európai repülőterek átlaga ugyanebben az időszakban 3,85 volt. 

Az ASQ felmérés keretében az utasok egytől öt pontig terjedő skálán értékelik a repülőtér szolgáltatásait 33 különböző területen (ide a parkolástól kezdve a mosdók tisztaságán át az éttermek árszabásáig minden beletartozik). A 4,00 feletti eredmények már kiválónak számítanak. A Budapest Airport 4,04-es átlagpontszámot kapott az anonim módon, Európa-szerte azonos módszertan alapján, a repülőtér-üzemeltetőktől függetlenül elvégzett felmérésen. 

A budapesti repülőteret használó utasok a legfrissebb visszajelzések alapján különösen magasra értékelték a biztonsági személyzet alaposságát és udvariasságát (két sokszor egymással ellentétben álló mutató), illetve a biztonsági ellenőrzőponttól a beszállítókapukig megteendő rövid távolságot. Az utazók a repülőtér általános atmoszférájáról és tisztaságáról szintén elismerően nyilatkoztak. Összességében 2014 első negyedévében a Budapest Airport a szolgáltatási színvonal terén bekerült az európai repülőterek élmezőnyébe, ami a repülőtér-üzemeltető egyik kiemelt, hosszú távú célkitűzése volt. A Budapest Airport munkavállalói és üzleti partnerei minden szinten évek óta keményen dolgoznak annak érdekében, hogy a magyar főváros légi kikötőjét a szolgáltatási színvonal és a növekedés terén is a régió legjobb repülőterévé tegyék. 

„Az elmúlt évek során óriási erőfeszítéseket tettünk a minőség folyamatos fejlesztése érdekében, hogy a 100 milliárdos beruházások révén megszépült budapesti repülőteret a legkiválóbb szolgáltatásokkal töltsük meg. Célunk, hogy a Budapestre érkező, vagy innen induló üzleti utasok és turisták egyaránt otthon érezzék magukat a terminálon.” – mondta Jost Lammers. A Budapest Airport vezérigazgatója hozzátette: „A most kapott eredmények azt mutatják, hogy jó úton járunk, és hogy a repülőtéri dolgozók és itteni partnereink, a szolgáltatók erőfeszítéseit az utasok is nagyra értékelik. Ez az elismerés további ösztönzést ad nekünk, hogy tovább haladjunk ebben az irányban, mert a régióban a legmagasabb szolgáltatási színvonalat kívánjuk nyújtani utasainknak.”

A hír forrása: Airportal

Elérhetőségek

Kültéri parkoló 

Kültéri fedett parkolás

Beltéri, zárt teremgarázs

Szolgáltatásaink

Autómosás, takarítás

 

1./ Személyautó, SUV, Kisbusz

Autóját az időjárás függvényében takarítjuk, visszaérkezése előtti nap vagy aznap. Lehetőség szerint a takarítás után garázsba állítjuk.

 

2./ Prémium autótakarítás

A következőket tartalmazza a mosás és takarításon kívül:

- Autó Klímarendszerének, szellőzőinek és teljes utasterének  a szagsemlegesítése,  fertőtlenítése ózongenerátorral.

 

Próbáljon ki minket, és nem akar majd máshol parkolni!

Nálunk nincs reptéri behajtási költség!

Mozgássérült parkolóval is rendelkezünk

Bőrönd súlyának ellenőrzése

Kulturált családias környezet, tiszta mosdók

Óriás parkoló terület(kültér, beltér)

A legjobb árakat kínáljuk!

Megérkezéskor a reptéri transzfer azonnal indul. Több transzfer autóval dolgozunk.

Utasainkat közvetlenül az indulási szintre visszük.

Bankkártyás fizetési lehetőség

Bankkártyás fizetési lehetőség