Az utasok szerint egyre jobb a budapesti repülőtér

Még soha nem volt olyan jó a budapesti repülőtér megítélése az utasok körében, mint 2013-ban. A 2006 óta bevezetett, repülőtértől független, titkos kérdőíves felmérés alapján tavaly minden tekintetben javult a repülőtér és a szolgáltatások megítélése az utazóközönség véleménye szerint. A Budapest Airport több fontos kategóriában is Európa élvonalába, illetve magasan az európai átlag fölé jutott.

Az utasok szerint egyre jobb a budapesti repülőtér

Minden idők legjobb értékelését kapta a Budapest Airport tavaly az utasoktól. Mind az üzleti utazók, mind pedig a turisták körében nőtt a budapesti repülőtér „tetszési indexe” 2013-ban. Az utasok véleménye alapján a kereskedelmi szolgáltatások terén különösen erős a budapesti repülőtér, míg egy sor másik szempont alapján, pl. a terminálok tisztasága, illetve nem utolsó sorban a biztonsági ellenőrzés hatékonysága és a repülőtéri személyzet felkészültsége, kedvessége jobb, mint az európai átlag.

A repülőtér üzemeltetője 2006-ban indította el az ún. Airport Service Quality (ASQ), vagyis repülőtéri utas elégedettségi felmérést. Ez egy anonim kérdőíves vizsgálat, amit azonos nemzetközi szabványok szerint egy független piackutató cég, jelenleg a GfK Hungária végez a repülőtér termináljain. A kutatásban Európa 73 repülőtere vesz részt, köztük a budapesti is. A felmérés során 36 szempont szerint értékelhetik az utasok a különböző repülőtéri szolgáltatásokat 1-től 5-ig terjedő skálán. A gondosan összeállított kérdések gyakorlatilag mindenre kiterjednek a terminálon elérhető kereskedelmi szolgáltatásoktól kezdve a biztonságon át a tájékoztatási rendszerekig. 

Az utasok szerint egyre jobb a budapesti repülőtér - Nemzeti Reptéri ParkolóAz elmúlt években a felmérés alapján jól látszott a repülőtér fejlődése. A kutatás kezdetekor erős közepes osztályzatokat kapott a Budapest Airport, ezek az átlagok az utóbbi években már nem csupán megközelítették, hanem több esetben meg is haladták a jó minősítést. Az igazi áttörést a 2-es terminál fejlesztése és a SkyCourt átadása jelentette. 2011 óta meredeken emelkedik a Budapest Airport utas elégedettségi indexe. A növekedés csak az üzleti utazók szegmensében tört meg kissé 2012-ben – érthető okokból, hiszen a Malév eltűnésével éppen a számukra megfelelő légitársasági szolgáltatási színvonal és útvonalhálózat csökkent. Tavaly viszont ebben a csoportban is sikerült ismét javítani. 

„Minden jel szerint beértek azok a fejlesztések és új szolgáltatások, amiken hosszú ideje dolgozunk valamennyien, a repülőtéri partnereinkkel együtt, annak érdekében, hogy az utasaink magas színvonalú kiszolgálást kapjanak Budapesten.. Nagyon örülök annak, hogy ezeket a pozitív változásokat az utasok is észreveszik és értékelik is egyben. Természetesen nem pihenhetünk meg a babérjainkon, mindig van mit tovább fejleszteni. Továbbra is az a cél, hogy az eddig elért eredményeken - ahol lehet - javítsunk” – foglalta össze Jost Lammers, a Budapest Airport vezérigazgatója.

Forrás: Airportál

Elérhetőségek

Kültéri parkoló 

Kültéri fedett parkolás

Beltéri, zárt teremgarázs

Szolgáltatásaink

Autómosás, takarítás

1./ Személyautó

2./ Egyterű, SUV, kisbusz

Autóját az időjárás függvényében takarítjuk, visszaérkezése előtti nap vagy aznap. Lehetőség szerint a takarítás után garázsba állítjuk.

3./ Prémium autótakarítás

A következőket tartalmazza a mosás és takarításon kívül:

- Autó Klímarendszerének, szellőzőinek és teljes utasterének  a szagsemlegesítése,  fertőtlenítése ózongenerátorral

- Szilikonos gumiápolás

 

Próbáljon ki minket, és nem akar majd máshol parkolni!

Nálunk nincs reptéri behajtási költség!

Mozgássérült parkolóval is rendelkezünk

Bőrönd súlyának ellenőrzése

Kulturált családias környezet, tiszta mosdók

Óriás parkoló terület(kültér, beltér)

A legjobb árakat kínáljuk!

Megérkezéskor a reptéri transzfer azonnal indul. Több transzfer autóval dolgozunk.

Utasainkat közvetlenül az indulási szintre visszük.

Bankkártyás fizetési lehetőség

Bankkártyás fizetési lehetőség