Mindkét ügyfélpont rendkívül népszerű és közkedvelt, komoly a forgalmuk, és létrejöttük több évtizedes adósságot törleszt a turisták és hazaérkezők felé. A terminálokon megvalósult ügyfélpontjainkon a jegyek és bérletek értékesítésén kívül angolul beszélő kollégáink turisztikai és egyéb fontos közlekedési információkkal is szolgálnak a fővárosba érkezők számára - olvasható a Budapesti Közlekedési Központ közleményében.
A Liszt Ferenc nemzetközi repülőtér 2A terminálján nyílt ügyfélponton kívül további két új ügyfélközpontot nyitottunk meg 2014 márciusában az M4-es metró két végállomásán: Kelenföld vasútállomáson és a Keleti pályaudvarnál.
Budapest városvezetése és a BKK számára egyaránt kiemelten fontos, hogy utasaink minél könnyebben eligazodjanak a főváros közlekedési hálózatában, és biztosítsuk a jegy- és bérletvásárlás lehetőségét. A repülőtéri ügyfélpontokon munkatársaink ezenkívül közlekedési információkkal is segítik az érdeklődőket, tájékoztatást, felvilágosítást adnak egyéb szolgáltatásainkról (pl. a rövidesen induló MOL Bubiról) és a közösségi közlekedés lehetőségeiről. 2016-ig három ütemben, a város legforgalmasabb pontjain létesítünk további ügyfélközpontokat, melyek részben a pénztárak feladatait is átveszik. Az értékesítési és tájékoztatási pontok szorosan kapcsolódnak az elektronikus jegyrendszer kialakításához, hiszen mindenben megfelelnek, hogy a bevezetendő jegyrendszer igényeit kiszolgálják, támogassák. Az ügyfélközpontok szolgáltatásait az új jegykiadó automaták is kiegészítik. A jegy- és bérletvásárlás a nyitvatartási időn túl sem okozhat gondot, hiszen ezek a legtöbb helyen a nap 24 órájában rendelkezésre állnak majd.
A hír forrása: Airportal