Felszálló teljesítményen a 737 MAX hajtóműve

Kezdetüket vették a Boeing 737 MAX hajtóművének földi próbái. Az amerikai repülőgépgyár beszámolója szerint a teszteket a tervezettnél három nappal korábban tudták elkezdeni, így a CFM International LEAP-1B típusa június 13-án bőghetett fel először a Snecma franciaországi, Villarocheban található próbapadján.

Felszálló teljesítményen a 737 MAX hajtóműve

Az első hajtóműpróba során, amely egyben az alapos tanúsító program kezdetét is jelenti a LEAP-1B prototípusa az elvárásoknak megfelelően teljesített, felszálló teljesítményét biztonsággal elérte, de ez még csak a kezdet. A következő hetekben folytatódnak a részletes, indítási és működés közbeni vizsgálatok, amelyek során megfigyelik a hajtómű rendszereinek üzemét és a határok feszegetésére is sor kerül, hogy lássák, mit bír az eddig már több mint kétezres példányszámban értékesített Boeing 737 MAX gépcsalád leendő hajtóműve. 

A CFM LEAP-1B erőforrásának hangsúlyos a szerepe a 737 MAX gazdaságosságában. A Boeing az ügyfeleinek tett ígérete szerint ugyanis a típuscsalád 14%-kal lesz üzemanyag takarékosabb mai, legkorszerűbb, wingletekkel is ellátott Next Generation szériáknál, míg a korai változatokhoz képest 20%-os előnyt mutathat fel. 

Nyílt és kiélezett versenyt folytatva a megrendelőkért a Boeing nem bocsátkozott udvarias utalgatásokba, nevén nevezte a legfőbb konkurenst, az A320neo-t, és állításuk szerint azon túlmenően, hogy a 737-esek már napjainkban is takarékosabbak, a MAX modellek további 8%-kal vernek majd rá az új-hajtómű-opciós Airbus egy ülésre vetített üzemeltetési költségeire. 

Felszálló teljesítményen a 737 MAX hajtóműve

Az A320neo családot az Airbus kétféle hajtóművel kínálja, a Boeing 737 MAX viszont kizárólag a CFM LEAP-1B-vel rendelhető. Az Airbushoz a CFM LEAP-1A verziója mellett a Pratt&Whitney PurePower PW1100G választható még. Az európai repülőgépgyár a 2015-ös bevezetést ez utóbbi hajtóművel tervezi, a CFM-s verzió várhatóan csak 2016-tól lesz elérhető, de még mindig előbb, mint a 737 MAX egyáltalában, azt ugyanis - jelen állás szerint - csak 2017-től kezdi el szállítani a Boeing. A 737 Next Generation széria jelenlegi hajtóműve, a CFM56-7B hamarosan komoly mérföldkő teljesítményhez ér, gyártója a tízezredik példány átadására készül, amellyel minden idők legkeresettebb párosát alkotja a B737 - CFM56 kombinációja. 

A CFM International az amerikai General Electric és a francia Snecma 1974-ben alapított közös vállalkozása.

A hír forrása: Airportal.hu

Elérhetőségek

Kültéri parkoló

Ingyenes transzfer.

Nincs belépési díj a repülőtérre!

  1 nap parkolás -       2.500 Ft,-

  2 nap parkolás -       2.800 Ft,-

  3 nap parkolás -       3.600 Ft,-

  4 nap parkolás -       4.200 Ft,-

  5 nap parkolás -       4.900 Ft,-

  6 nap parkolás -       5.300 Ft,-

  7 nap parkolás -       5.600 Ft,-

  8 nap parkolás -       6.000 Ft,-

  9 nap parkolás -       6.400 Ft,-

10 nap parkolás -       7.000 Ft,-

11 nap parkolás -       7.400 Ft,-

12 nap parkolás -       7.900 Ft,-

13 nap parkolás -       8.400 Ft,-

14 nap parkolás -       8.900 Ft,-

15 nap parkolás -       9.400 Ft,-

16 nap parkolás -       9.800 Ft,-

17-30 nap parkolás - 10.400 Ft,-

30 nap parkolás után minden megkezdett további nap  400 Ft,-ba kerül.

 

Kültéri fedett parkoló

Ingyenes transzfer.

Nincs belépési díj a repülőtérre!

  1 nap parkolás -   3.000 Ft,-

  2 nap parkolás -   4.500 Ft,-

  3 nap parkolás -   5.500 Ft,-

  4 nap parkolás -   6.500 Ft,-

  5 nap parkolás -   7.100 Ft,-

  6 nap parkolás -   7.600 Ft,-

  7 nap parkolás -   8.200 Ft,-

  8 nap parkolás - 8.900 Ft,-

  9 nap parkolás - 9.600 Ft,-

10 nap parkolás - 10.200 Ft,-

11 nap parkolás - 10.900 Ft,-

12 nap parkolás - 11.600 Ft,-

13 nap parkolás - 12.500 Ft,-

14 nap parkolás - 13.400 Ft,-

15 nap parkolás - 15.000 Ft,-

16 nap parkolás - 16.400 Ft,-

17-30 nap parkolás - 20.000 Ft,-

30 nap parkolás után minden megkezdett további nap  800 Ft,-ba kerül.

 

Fedett teremgarázs

Ingyenes transzfer.

Nincs belépési díj a repülőtérre!

Akció! Most a kültéri fedett parkoló árán parkolhat a teremgarázsban.
Az árait fentebb láthatja.

  1 nap parkolás -   3.800 Ft,-

  2 nap parkolás -   5.600 Ft,-

  3 nap parkolás -   6.600 Ft,-

  4 nap parkolás -   7.500 Ft,-

  5 nap parkolás -   8.500 Ft,-

  6 nap parkolás -   9.500 Ft,-

  7 nap parkolás -  10.500 Ft,-

  8 nap parkolás -  11.500 Ft,- 

  9 nap parkolás -  13.000 Ft,-

10 nap parkolás -  13.500 Ft,-

11 nap parkolás -  14.200 Ft,-

12 nap parkolás -  14.800 Ft,-

13 nap parkolás -  16.500 Ft,-

14 nap parkolás -  17.500 Ft,-

15 nap parkolás -  18.500 Ft,-

16 nap parkolás -  19.500 Ft,-

17-30 nap parkolás - 26.000 Ft,-

 
30 nap parkolás után minden megkezdett további nap  900 Ft,-ba kerül.

Figyelem

Áraink az ÁFA-t tartalmazzák. Minden megkezdett nap díjköteles, de cégünk a 24:00 óra után hazaérkező vendégeinknek 03:00-ig, a parkolóba érkezőknek pedig 22:00 órától nem számítja az adott napot.

Szolgáltatásaink

Bőrönd súlyának ellenőrzése.

Autómosás, takarítás

Gépkocsi külső-belső takarítása

Személyautó Külső: 2.000 Ft, Belső: 1.700 Ft, Külső-Belső együtt: 3.200 Ft

Egyterű gépkocsik és Terepjárók Külső: 2.400 Ft, Belső: 2.100 Ft, Külső-Belső együtt: 4.500 Ft

Mikrobusz Külső: 2.800 Ft, Belső: 2.500 Ft, Külső-Belső együtt: 5.300 Ft

Autóinkat környezetbarát és víztakarékos technológiával mossuk.
További információért kattintson az alábbi képre.

Greenline Clean

Próbáljon ki minket, és nem akar majd máshol parkolni!

Nálunk nincs reptéri behajtási költség!

Mozgássérült parkolóval is rendelkezünk

Bőrönd súlyának ellenőrzése

Kulturált családias környezet, tiszta mosdók

Óriás parkoló terület(kültér, beltér)

A legjobb árakat kínáljuk!

Megérkezéskor a reptéri transzfer azonnal indul. Több transzfer autóval dolgozunk.

Utasainkat közvetlenül az indulási szintre visszük.

Bankkártyás fizetési lehetőség

Bankkártyás fizetési lehetőség

Hírlevél