Felszálló teljesítményen a 737 MAX hajtóműve

Kezdetüket vették a Boeing 737 MAX hajtóművének földi próbái. Az amerikai repülőgépgyár beszámolója szerint a teszteket a tervezettnél három nappal korábban tudták elkezdeni, így a CFM International LEAP-1B típusa június 13-án bőghetett fel először a Snecma franciaországi, Villarocheban található próbapadján.

Felszálló teljesítményen a 737 MAX hajtóműve

Az első hajtóműpróba során, amely egyben az alapos tanúsító program kezdetét is jelenti a LEAP-1B prototípusa az elvárásoknak megfelelően teljesített, felszálló teljesítményét biztonsággal elérte, de ez még csak a kezdet. A következő hetekben folytatódnak a részletes, indítási és működés közbeni vizsgálatok, amelyek során megfigyelik a hajtómű rendszereinek üzemét és a határok feszegetésére is sor kerül, hogy lássák, mit bír az eddig már több mint kétezres példányszámban értékesített Boeing 737 MAX gépcsalád leendő hajtóműve. 

A CFM LEAP-1B erőforrásának hangsúlyos a szerepe a 737 MAX gazdaságosságában. A Boeing az ügyfeleinek tett ígérete szerint ugyanis a típuscsalád 14%-kal lesz üzemanyag takarékosabb mai, legkorszerűbb, wingletekkel is ellátott Next Generation szériáknál, míg a korai változatokhoz képest 20%-os előnyt mutathat fel. 

Nyílt és kiélezett versenyt folytatva a megrendelőkért a Boeing nem bocsátkozott udvarias utalgatásokba, nevén nevezte a legfőbb konkurenst, az A320neo-t, és állításuk szerint azon túlmenően, hogy a 737-esek már napjainkban is takarékosabbak, a MAX modellek további 8%-kal vernek majd rá az új-hajtómű-opciós Airbus egy ülésre vetített üzemeltetési költségeire. 

Felszálló teljesítményen a 737 MAX hajtóműve

Az A320neo családot az Airbus kétféle hajtóművel kínálja, a Boeing 737 MAX viszont kizárólag a CFM LEAP-1B-vel rendelhető. Az Airbushoz a CFM LEAP-1A verziója mellett a Pratt&Whitney PurePower PW1100G választható még. Az európai repülőgépgyár a 2015-ös bevezetést ez utóbbi hajtóművel tervezi, a CFM-s verzió várhatóan csak 2016-tól lesz elérhető, de még mindig előbb, mint a 737 MAX egyáltalában, azt ugyanis - jelen állás szerint - csak 2017-től kezdi el szállítani a Boeing. A 737 Next Generation széria jelenlegi hajtóműve, a CFM56-7B hamarosan komoly mérföldkő teljesítményhez ér, gyártója a tízezredik példány átadására készül, amellyel minden idők legkeresettebb párosát alkotja a B737 - CFM56 kombinációja. 

A CFM International az amerikai General Electric és a francia Snecma 1974-ben alapított közös vállalkozása.

A hír forrása: Airportal.hu

Elérhetőségek

Kültéri parkoló 

Kültéri fedett parkolás

Beltéri, zárt teremgarázs

Szolgáltatásaink

Autómosás, takarítás

1./ Személyautó

2./ Egyterű, SUV, kisbusz

Autóját az időjárás függvényében takarítjuk, visszaérkezése előtti nap vagy aznap. Lehetőség szerint a takarítás után garázsba állítjuk.

3./ Prémium autótakarítás

A következőket tartalmazza a mosás és takarításon kívül:

- Autó Klímarendszerének, szellőzőinek és teljes utasterének  a szagsemlegesítése,  fertőtlenítése ózongenerátorral

- Szilikonos gumiápolás

 

Próbáljon ki minket, és nem akar majd máshol parkolni!

Nálunk nincs reptéri behajtási költség!

Mozgássérült parkolóval is rendelkezünk

Bőrönd súlyának ellenőrzése

Kulturált családias környezet, tiszta mosdók

Óriás parkoló terület(kültér, beltér)

A legjobb árakat kínáljuk!

Megérkezéskor a reptéri transzfer azonnal indul. Több transzfer autóval dolgozunk.

Utasainkat közvetlenül az indulási szintre visszük.

Bankkártyás fizetési lehetőség

Bankkártyás fizetési lehetőség