Online foglaláshoz kérjük, kattintson ide, vagy hívja kollégánkat a +36 70 70 193 33-as, 0-24-ben hívható telefonszámunkon.

Vörös riasztás a repülőtéren: elindult a Vodafone Red Pass!

Kiadták a vörös riasztást a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren – legalábbis a Vodafone Red ügyfelek számára. Ezek az előfizetők a szó szoros értelmében kivételezett elbánásra számíthatnak a budapesti repülőtér termináljain, pusztán csak annyi a dolguk, hogy az utazásuk előtt maximum 2 nappal regisztráljanak a http://www.vodafone.hu/redpass oldalon. 

Vörös riasztás a repülőtéren: elindult a Vodafone Red Pass!

 

 

Már a repülőtéri járdánál is kellemes meglepetés fogadja a Vodafone Red Pass utazóit, hiszen mind a 2A, mind a 2B terminál bejáratánál külön pult és mögötte Red Pass asszisztensek várják őket. A mutatós fehér-vörös egyenruhás hostok és hostessek innen már - mintha a tenyerükön hordanák - végigkísérik őket a gyorsított biztonsági ellenőrzés területén és egyenesen a SkyCourtban kialakított Vodafone Red Pass Lounge-ba kísérik az utasaikat. 

Itt megint csak a Red Pass asszisztensek veszik kezelésbe az utast, akinek kávét és snacket kínálnak, amit egy kényelmes kanapén tudnak elfogyasztani – függetlenül attól, hogy milyen légitársaság, milyen járatára és milyen osztályra vettek jegyek. Egy fontos: legyen Vodafone Red előfizetésük. A Vodafone az akció tavalyi sikerén felbuzdulva az idén újra a legjobbat nyújtja Redes ügyfelei részére. „A tavalyi sikeres bevezetés után idén is örömmel nyújtjuk ügyfeleinknek a soron kívüli áthaladást biztosító reptéri szolgáltatásunkat.” mondta Alexandre Froment-Curtil, a Vodafone Magyarország Lakossági Szolgáltatások Üzletágának vezérigazgató-helyettese. Hozzátette: „A Vodafone számos kényelmi szolgáltatás bevezetésével jár a korlátlanságot választó Red ügyfelek kedvében és ebbe a sorba illeszkedik a repülőtéri Red Pass is.” 

Vörös riasztás a repülőtéren: elindult a Vodafone Red Pass!

„Nagy öröm a számunkra, hogy helyszínt és otthont biztosíthatunk a Vodafone Red repülőtéri akciójához.” jelentette ki Patrick Bohl, a Budapest Airport kereskedelmi vezetője. Hozzátette: „Ezt annál is szívesebben tesszük, mivel a céljaink 100%-ig azonosak; mind a Vodafone, mind a repülőtér szeretné a legmagasabb színvonalú szolgáltatást biztosítani az ügyfelei vagy utasai számára. Büszkék vagyunk az eddig elért nemzetközi elismeréseinkre, amelyek azonban arra köteleznek bennünket, hogy ezentúl is emlékezetes és kellemes utazási élményt kínáljunk utasainknak a terminálokon.”

A hír forrása: www.airportal.hu

Elérhetőségek

Kültéri parkoló 

Kültéri fedett parkolás

Beltéri, zárt teremgarázs

Szolgáltatásaink

Autómosás, takarítás

 

1./ Személyautó, SUV, Kisbusz

Autóját az időjárás függvényében takarítjuk, visszaérkezése előtti nap vagy aznap. Lehetőség szerint a takarítás után garázsba állítjuk.

 

2./ Prémium autótakarítás

A következőket tartalmazza a mosás és takarításon kívül:

- Autó Klímarendszerének, szellőzőinek és teljes utasterének  a szagsemlegesítése,  fertőtlenítése ózongenerátorral.

 

Próbáljon ki minket, és nem akar majd máshol parkolni!

Nálunk nincs reptéri behajtási költség!

Mozgássérült parkolóval is rendelkezünk

Bőrönd súlyának ellenőrzése

Kulturált családias környezet, tiszta mosdók

Óriás parkoló terület(kültér, beltér)

A legjobb árakat kínáljuk!

Megérkezéskor a reptéri transzfer azonnal indul. Több transzfer autóval dolgozunk.

Utasainkat közvetlenül az indulási szintre visszük.

Bankkártyás fizetési lehetőség

Bankkártyás fizetési lehetőség